kim hyung jun_Music High Update 111114


KIM HYUNG JUN IRANIAN FANCLUB(we♡형준)l

سلام به دوستان عزیز...

خب..فعلا جز موزیک های خبر دیگه از هیونگ نیس...

وااااااااااای خدا این بچه چقدر نفس شدههههههههههههه

  

هیونگکم....برات حتما دعا میکنم....

الهی..ای جانننننننننننننن..

راستی عید همگی مبااااااااااااااااااااارک...

بووووووووس  بووووووووووس  بووووووووووس  بووووووووووس

بای بای...



نظرات شما عزیزان:

معصومه
ساعت20:24---25 آبان 1390
سلام دوست گرامي چيكار ميكني با جمعيت همه خوبن؟؟؟ راستي خودت خوبي؟؟؟ منم خوبم...پاسخ:همه خوبن..قربونت بشم..... نه بابا این چه حرفیه عزیزم...منم وقت ندارم ولی خب هیونگه دیگه.... باشه امشب راهیش میکنم.... حتما..مگه قراره چه بلایی سرش بیاری؟؟؟وای خدا مرگم بده...

only me
ساعت16:28---25 آبان 1390
مىكما.اين هيونك دهنش بيشتر ااز اين باز نمىشد وكرنه بازترش مىكرد!انصافا براش دعا كن منم مىكنم.خدارو چه ديدى شايد شفا كرفت!


عيد توهم مبارك
پاسخ:واقعا..فک کنم رکورد جونگ مینو زده...هه هه فداش شمممممممممممممم


mehboba
ساعت11:52---25 آبان 1390
سلام عزیز.من چی کار کنم . وبو لینک کردم ولی منو لینک نمیکنه.پاسخ:سلام گلم.... دستت درد نکنه...الان لینکت میکنم...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:kim hyung jun_Music High Update 111114,ساعت توسط .::sima admin::.| |


Power By: LoxBlog.Com